lördag 1 augusti 2009

Fredag 31 juli - Promenad 70 min


Skjutsade killarna till T-banan och passade på att ta en promenad i mina gamla hemtrakter kring Bergshamra och bakom Lappis. Nu var det visserligen studentkomplexet Kungshamra jag bodde i, men det blev många löpturer längs norra Djurgårdens strandlinje.


Cedergrenska Tornet i Stocksund

Det var några backar och det finns en del att jobba med när det gäller konditionen. Det finns potential, om man så säger!


Den i orange plast är vår. Vilket vrålåk, va?

Lilla K vaknade såklart tidigare än väntat men denna gång hade jag bärselen med mig. Att promenera med en 3,5-kilosvikt är inte plättlätt. Jag var rätt svettig när vi var framme vid bilen igen!


Hyfsat sammanbiten

Att lägga till träningstimmarna denna vecka: 45 minuter promenad med L i torsdags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar