måndag 31 augusti 2009

Status i utmaningen

Förra veckan fick jag ihop 5 motionspoäng men brände tyvärr ett wildcard på Gröna Lund. Vi får äta "onyttigt" vid 2 tillfällen t o m den 7 oktober och när 5-åringen inte ville ha sin mjukglass åt jag upp den. Väldigt onödigt egentligen!

Denna vecka ska jag få ihop 4 timmar promenad och minst 1 timme styrketräning, är tanken.

Sedan förra tisdagen har jag tappat 1,3 kg. Det betyder att det återstår 1,7 till mitt mål på 3 kg till den 7 oktober. Det ska jag klara med marginal!

Btw, jag har haft sönder både min privata och min jobbmobil så nu har jag en gammal en, som vi hittade i byrålådan. Det blir därför inte så många bilder tagna, men jag är på jakt efter en begagnad bra mobil så tids nog kommer den här bloggen också bli lite roligare att läsa!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Men om du redan använt ett av dina wildcard, varför nyttjade du det inte rejält och slog till på fler onyttigheter på en gång??? Jag skulle ju frossat i både sockervadd och godis...men såklart din variant är ju faktiskt smartare!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tänkte samma sak som ovan :)
    Men det är ju som sagt mycket smartare att äta resterna av en glass.

    Ja, snart få vi hoppas. Jag är ju redan så uttråkad av att vänta. Tänk om jag ska behöva vänta nästan 2 veckor till?! (sägs med panik i rösten)

    SvaraRadera