torsdag 28 maj 2009

Så här ser jag ut!


Jag har inte visat mitt gravida jag en enda gång på bloggen men nu, med en månad kvar, kan jag gott bjuda på det!

20 minuter löpband och 20 minuter styrka (rygg, axlar, bröst) blev morgonens träning och idag är det en bra dag. Det gör inte ont någonstans! Och ikväll ska jag gå och hämta ett paket på bensinmacken tillsammans med L, som sprang Vårruset igår (och fick sy tre stygn i knäet efter en vurpa).

På lördag morgon hoppas jag både få sovmorgon och komma iväg till SATS för lite styrka.

2 kommentarer:

  1. Vilken stor och härlig mage! Du är min gravididol :) Tänk om jag hade din ork, energi och motivation! Jag bara gnäller :(

    SvaraRadera
  2. Haha, då är jag ju än mer imponerad om du dessutom har ont, är trött och grinig! Du är fortfarande min idol :)

    SvaraRadera