lördag 30 maj 2009

Mindre än en månad kvar!

Fick såna gulliga kommentarer från Evasleva på mitt förra inlägg. Faktum är att jag börjar bli rätt mycket mindre hurtig nu och de senaste dagarna har jag haft konstant ont i fogarna samtidigt som sover lite halvknackigt. Idag var t ex planen att jag skulle styrketräna på SATS men av det blev ingenting. Istället tog vi en tur med vår båt.


Det är svårt att få flytvästen att sitta bra när magen är så stor


Mannen och kidsen

Efter turen på Brunnsviken hejade vi på deltagarna i Stockholm Marathon. Vi stod i Frihamnen, där deltagarna hunnit drygt 2 km. Vilken fart de hade! Och jag kände mig klart ambivalent....det är en mäktig känsla med hela det böljande, springande folkhavet - samtidigt som jag inte kände nån riktigt längtan efter att vara med.


Andra varvet där Gärdet korsas

För egen del blev det väl ca 30 minuter promenad då vi skulle hitta ett ställe med glass och kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar