torsdag 14 maj 2009

Full fart fortfarande

Förra veckans träningsdos blev inte de 4 timmar jag satt upp som mål. Det hände lite för mycket annat som fick högre prio. Denna vecka kommer jag dock att klara målet:
Måndag 11/5 - Promenad 60 min
Torsdag 14/5 - Löpband 25 min + Motionscykel 20 min + Promenad 70 min
Fredag 15/5 - Besök på SATS inplanerat med lite cykel/löpband och mycket styrketräning, sammanlagt minst 65 min

Det börjar dock kännas i fogarna och magen nu när jag går raskt och orken är något sämre. Jag kanske borde dra ner på de raska promenaderna och satsa lite mer på lätt styrketräning istället. För jag är inte redo på soffan riktigt än!

Btw, de hade satt upp en TV i jobbgymmet, men eftersom radion var på gick det inte att höra vad dem sa. Jag vet inte riktigt vad tanken är, men det var roligt att ha nåt att titta på när jag gick på bandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar