onsdag 25 februari 2009

Tisdag 24/2 + Onsdag 25/2 - Promenad 60 min

Igår kväll blev det en timmes promenad med L och idag, eftersom jag jobbar hemifrån, en timmes promenad med I. Det börjar kännas ganska tidigt in i promenaderna nu, det drar och ömmar i olika delar av magen och även i ryggslutet (läs: rumpan). Det sistnämnda brukar kunna bli bättre om jag stretchar rumpmuskeln, men det börjar också bli lite svårt pga magens storlek. Men, det är bara att pinna på. Det är 4 månader kvar, en hel evighet, tills bebisen kommer och det är lite för tidigt att lägga sig på soffan.

Nu var det 5 dagar sedan jag styrketränade. Imorrn får det bli ett hemmapass.

1 kommentar:

  1. Halloj, vad roligt att du ska få barn. Skulle också vilja, men måste bli av med mina extra kilo först. Något jag har fått för mig....

    Kikar in här fler gånger!!

    Kramis NyttigaJag

    SvaraRadera