torsdag 5 februari 2009

Onsdag 4 februari - Rask promenad/Powerwalk

Igår kväll trotsade jag hostan och promenerade en timme med L. Jag skulle lämna ett paket på en Statoil-mack ca 30 minuter bort så vi dit och tillbaks, samma väg som jag sprungit tusingar på ett par gånger. Och jag blev lite sugen. Det är väldigt peppande och inspirerande att läsa alla träningsbloggar, framförallt Pumas, för hennes träningsglädje och så Sofy, som satsar otroligt målinriktat på sin löpning!

Visst, nu när jag mår rätt OK igen borde jag träna mer, efter min förmåga, men det inte riktigt samma sak att sitta ner ett helt spinningpass med en puls under 150 som att t ex uppleva det som Puma upplevde igår.

Så det jag ägnar en stor del av min tid åt ut är att fundera på hur jag ska komma igång med träningen i sommar, vilka mål jag ska ha med träningen, hur jag ska få tiden att räcka till, om jag ska köpa träningskort och i såna fall var, vilken barnvagn som är lämpligast att köra backintervaller med osv osv. :-)

Och så ska jag göra några armhävningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar