söndag 12 juli 2009

Söndag 12 juli - Premiärpromenad 30 min

Istället för att gå raka vägen hem efter ICA-besöket tog jag en extrasväng på 30 minuter. Det var rätt varmt och jag fick iallafall en liten pulshöjning i en backe. Jag insåg snabbt att jag måste hitta shorts i en storlek som jag kan ha. Det kommer inte att gå att promenera i de mammabyxor jag har - jag kommer att svettas ihjäl tills jag kommer i mina gamla byxor.

Snittärret kändes iallafall inte så nu förklarar jag härmed jakten på toppformen inledd!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen! Hur mår min favorit-K då? Sover, äter?

    /Ida

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att vattkopperna hade kunnat komma mer lägligt, om de nu någonsin kan göra det. Men vad skönt att ni mår bra och att du kan börja promenera.

    Har funderat på varför det står överallt att det är bra att fylla frysen med fikabröd före förlossningen. varför då? Jag äter ju väldigt sällan fikabröd nu, men man ska tydligen äta det när man har bäbis... ;) Nä, folk får ta med sig fikabröd om de vill ha :)

    SvaraRadera