torsdag 16 juli 2009

Att få ta i

När jag var ute och gick härom dagen passerade en man som sprang. Det gick inte fort men han sprang. Och jag blev så sugen. Den 29 september ska jag börja löpträna, exakt 3 månader efter leverans. Det kanske skulle gå tidigare men jag vill vara fysiskt återhämtad när jag sätter igång. Tills dess får jag längta.

Längtar efter hård träning gör jag också när jag läser denna blogg!. Det är som porr; att läsa hennes inlägg om hård fysisk aktivitet, nu när jag "bara" kan gå. Samtidigt är jag ju medveten om att även promenader kan göras jobbiga. Det finns ju backar!

1 kommentar:

  1. Jag vill me kunna träna, nu har jag inte "levererat" som du utan är istället på avbytarbänken pga operation... Men snart ska styngen tas, naprapaten få göra sitt och sen ska även jag sätta igång!

    Grattis till nedkomsten föresten!

    //Nilla

    SvaraRadera