måndag 28 juli 2008

Nystart i gymmet

Precis som jag anade är jag helt ensam på min nya avdelning. När jag hade roat mig med att starta upp datorn och leka med min nya telefon gick jag till jobbgymmet.

Det var några stycken där och tyvärr Bandit på radion. Det finns inget mer avtändande, tycker jag. Efter 20 minuter cykling så svetten sprutade bytte jag till 107,5 som är nån sorts poppig kanal, och körde roddmaskin. Det dröjde ungefär 1 minut så hade jag tröttnat på den men höll ut i 10 minuter iallafall.

Sedan lekte jag cirkelträning:
3x15 hammercurl - började på 7 kg men fick byta ner mig till 6.
3x15 tricepspress - började på 12,5 kg och orkade sista setet på 15 kg.
3x15 sneda situps på boll.
3x15 rygglyft i bellyback med 8 kg-hantel.
3x15 ihoprull på boll + armhävning

Någonstans i mitten av min cirkel dök det upp en jeppe och bytte tillbaks till Bandit och drog upp volymen dessutom. Suck. Jag måste komma ihåg mina hörlurar till nästa gång.

Efter tre varv var jag rätt mör. Nu ska jag vila till på onsdag kväll, då blir det springa av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar