tisdag 10 juni 2008

Foten

I helgen cyklade Storebror och jag joggade/promenerade med. Det kändes inget särskilt. Till en början. Men efteråt värkte det i foten. Och det har inte blivit märkbart bättre sedan dess. Det är otroligt frustrerande att inte kunna springa. Och inte veta när det kommer att vara möjligt att göra det. Så pass frustrerande att jag funderade på att försvinna ur bloggvärlden helt. Vad är det för vits att skriva om träning när jag inte kan träna.

Men, istället bestämde jag mig för två saker: dels att börja använda motionscykeln mer i gymmet (all träning måste ju inte ske till fots) och dels för att boka tid för stötvågsbehandling. På torsdag ska jag dessutom till företagsläkaren och jag hoppas på en remiss till ortoped så jag kan göra gjutna inlägg till skorna. Då ska det väl bli ordning på foten!

I väntan på löpningen ska jag inte deppa ihop utan cykla, ro och styrketräna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar