söndag 7 juni 2009

Söndag 7 juni - Löpband 20 min + Styrka 20 min

Idag fick storebror följa med till SATS för första gången och vara på MiniSats. Det fungerade bra och han ville inte gå hem när jag hade tränat färdigt. "Du måste gympa mera!"

Igår var vi på Kolmården och det gick riktigt bra att traska omkring i 6 timmar. Ingen smärta alls. Och bara en riktig energidipp som räddades upp av två noshörningar i konflikt.

Eftersom jag kunde promenera igår gick jag 20 minuter på löpbandet som uppvärmning. Och sedan följde, som vanligt (börjar det bli tjatigt?), 20 minuter styrka. Idag testade jag en tåhävningsmaskin. Det är bra för mina bebisvader.

Imorrn ska jag promenera på kvällen. Det borde funka. Nu är det bara tre veckor till leverans. Och jag är oändligt tacksam över att jag faktiskt orkar träna fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar