tisdag 9 juni 2009

Långt ifrån en pigg Elin

Igår promenerade jag 70 minuter. Så långt var det ett tag sedan jag gick och det kändes inte så illa.

Idag avverkade jag 15 minuter på motionscykel och 20 minuter styrka, men uppladdningen var inget vidare. Träffade I och lille V och åt en räksallad till lunch. Så långt allt väl. Efter lunchen blev jag extremt chokladsugen och gick in i en godisaffär och kom ut med 8 bitar finchoklad. I och jag åt ett par var. Sedan var jag egentligen nöjd men på vägen till bilen klämde jag de återstående 4 också. När jag klev in på SATS 15 minuter senare var jag jättetrött och lätt illamående.

Alltså, jag har inget emot att äta något som är gott men det där ohämmade frossandet har jag lite svårt för. Jag hade ju kunnat spara de där bitarna och ätit upp dem i omklädningsrummet efter träningen. Förmodligen hade jag orkat träna bättre också. För idag var det segt.

1 kommentar:

  1. Jag blir galen på allt fika det varit på jobbet de senaste veckorna. Och jag kan inte säga nej!
    Promenaden gick ok, det gör lite småont men det blir inte värre eftersom i alla fall. Jag sköter hållningen, vågar inte göra annat med en sjukgymnast hemma ;)

    SvaraRadera