onsdag 3 juni 2009

Räddaren i nöden

Vecka 36: Nu står livmodern i regel som högst och det kan kännas som om alla organ är ihoppressade till bristningsgränsen.

No shit.

De senaste dagarna har jag haft halsbränna så direkt efter mina 20 minuter motionscykel och 20 minuter styrka åkte jag raka vägen till Apoteket för att köpa nåt som kan lindra eländet.


Dessa kommer jag att missbruka i drygt 3 veckor till, antar jag

Annars är det en bra dag. Det känns ingenting i fogarna och att cykla funkade finfint.

1 kommentar:

  1. Åh, en till sak att se fram emot ;)

    Det är nog bra att vara uppmärksam på magmuskerna men jag tänkte att det är onödigt att oro sig än. Vet du var du har sett det här om situps, som fakta? Jag hittar bara sidor som inte känns faktagranskade. Jag vill ha bevis ;) Det är så mycket tyckande hit och dit, vad gäller graviditeter och barn.

    SvaraRadera